torsdag, januari 04, 2007

Försummad blogg

Jaa, så har en jul gått och ett nyår och några dagar däremellan. Följt av hysteriskt uppsatsskrivande som blev ännu mer hysteriskt efter att de två första dagarna av vad som skulle ha varit hysteriskt uppsatsskrivande istället blev feberdimmigt sängliggande och hysteriskt hostande. Nu är uppsatsen inne, jag har ett liv igen. Som just nu håller på att packas ner i lådor för att på fredag flyttas lite norrut och packas upp i mitt nya hem i mitt nya liv. Och det kommer att bli fantastiskt, mitt nya liv, så fast jag för tillfället känner mig uppslukad av efter-uppsatsångest-tomhet så tänker jag inte känna mig tom länge till. Och jag ska försöka blogga lite oftare framöver. Bara vi fixar internet till nya lyan så...

Är rädd för min 25-årsdag. Den kommer att spenderas opponerandes på en i det närmaste obegriplig uppsats. Och då har jag inte ens räknat in åldersnojan. Och framtidsångesten som har kommit tillbaka med dubbel kraft fast jag trodde att jag hade lurat iväg den. Hjälp.

Inga kommentarer: