onsdag, juli 25, 2007

Tant

Jag klippte mig i måndags. Efter ett infall och pepp från Lisa blev det kort. Väldigt mycket kortare än vad som var tanken när jag bokade in den där klipptiden för två veckor sedan.

Sedan dess har följande personer sagt att jag är fin i håret:
1. Min mor.
2. Min mormor.
3. Mina kusiner, efter att ha fått veta av mamma att jag hade klippt mig. (hoppas hoppas att dom menade det)

De två vänner som jag träffat sen i måndags har enbart tittat på mig och valt att inte säga något. Och det är inte som att det inte märks. Det är ju ändå ungefär två och en halv decimeter vi pratar om.

Konstaterande: Mitt infall var en dålig idé. Jag tror jag ser ut som en tant.

Skynda väx håret!

1 kommentar:

Anja sa...

och jag! jag tyckte det var superfint! (kan bero på att jag haft samma frisyr själv i typ ett år... och att jag tycker att tant är bra. men ändå. du är skitsnygg.) tack för kvällen.