onsdag, juni 20, 2007

Skit också

Jag är alldeles för dåligt uppdaterad nuförtiden. Fick för typ 45 minuter sedan veta att min favorit-Elias och hans Wizzkids spelar på Debaser Slussen ikväll. Typ ungefär tio minuter innan dom skulle börja spela. Skit och åter skit. (det hade funkat i Malmö, men inte när det tar minst 45 minuter att ta sig till spelningen i fråga). GAAA jag blir så ARG!!! Jag önskar att jag inte hade fått reda på det. Bloggare: tipsa om såna här viktiga saker i tid (och då menar jag typ ett dygn i förväg, minst)! Och jag ska från och med nu kolla debasers hemsida varje måndag. Säkert kommer inget lika roligt hända där på hela sommaren.


Jaja. Det var dagens utbrott. Annars är det helt okej. Hela Stockholm är inlindat i fläderdoft och mjukt solsken och jag ska få fira en härligt traditionell midsommar.

Så man ska väl inte klaga.

Inga kommentarer: