lördag, juni 02, 2007

Det börjar kanske bli dags?

Har fortfarande inte börjat skriva på min uppsats. Den ska helst vara inne på onsdag. Det kommer nog inte bli så. Nu ska jag till Simpan och fika med Anja. Sedan kanske jag börjar. Om vädret fortsätter vara såhär ojuniaktigt så blir det nog ingen grillning i Folkets Park i alla fall. Fan. Det måste ju vara fint väder! Jag vill ha fotbollsfest ikväll.

Konstigt att bara ha lite drygt en vecka kvar här i Malmö. Jag har inte riktigt tagit in det, märker jag. Tänker att jag fortfarande har massa tid att träffa folk och göra saker. Fast med tanke på panikskrivandet som lär infinna sig typ på måndag så kommer jag nog inte hinna med så många sociala aktiviteter överhuvudtaget nästa vecka.

Och tanken på att jag skulle vara härifrån hela hösten också känns rätt skrämmande. Men lockande såklart, annars skulle jag inte tänka den.

Inga kommentarer: