onsdag, maj 16, 2007

Ayuudenme, porfa!

Finns det någon av alla mina kära spansktalande vänner som har en aning om hur man skriver ett personligt ansökningsbrev och ett CV på spanska? Hjäääälp. Och jag måste typ skicka det imorgon. Hjäääälp igen. Jag vill inte. Dom kommer skratta därborta. Jag antar att det bara är att breda på med min allra duktigaste formalitets- och artighetsspanska. Tack tack evighetslånga ecuadorianska mötestal drypande av tacksamhet och rumpslickande. Någonting måste jag ju ha lärt mig av er.

Idag har jag okynnesshoppat! Tjoho! Fin klänning/top på Veromoda. Den ska jag ha på lördag. Tills dess ska jag förhoppningsvis också ha kommit på en genialisk 25-årspresent till fina Anton.

Obs! Idag är det Babel special med fantastiska underbara bästa Jonas Hassen Khemiri!! Missa inte!!

Inga kommentarer: